Sennheiser Momentum True Wireless 4

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sennheiser Momentum True Wireless 4 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

g*******@h****** 08-04-2024

Geweldige earbuds

Ik heb deze earbuds mogen testen. De installatie was heel makkelijk, vooral met het gebruik van de smart control app. Daarna het geluid ingesteld met de equalizer in de app.het is even uitzoeken welke dopjes het beste passen zodat het goed in je oren blijft zitten. De noise cancelling is echt prettig, geen last van omgevingsgeluiden. Buiten kan je de anti wind mode aanzetten en dan heb je geen ruis door de wind als je belt of muziek luistert onderweg. De earbuds zijn makkelijk te bedienen met de touch control, in het begin is het bedienen even wennen omdat de buds wel gevoelig zijn voor aanraking. Kortom prettig in gebruik.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Makkelijke installatie
  • Blijven goed in mijn oren zitten
  • Makkelijke bediening

Minpunten

• Ruis bij gebruik elektrische apparaten

g*******@h********** 08-04-2024

Ik heb MOMENTUM True Wireless 4 mogen testen.
Ben zo blij dat ik dat mocht doen want had zo een goeie geluid kwaliteit nooit verwacht en ervaren hiervoor! Heb ook geen last van mijn oren meer terwijl ik hem heel lang in heb.En een pluspunt is ook dat de batterij niet zo snel opgaat! Top product!

Mustafa 20-03-2024

Mooie earbuds

Ik heb deze Sennheiser Momentum True Wireless 4 - Black Copper mogen testen voor een aantal weken. Eerste indruk was heel goed. Het ziet er heel mooi uit. Kort instructie boekje geeft duidelijke instructies voor het instellen van de app en de pairing. De app heeft de nodige functies maar is niet heel uitgebreid. Het inzetten van de earbuds vond ik iets lastiger. Het was even oefenen. In het begin voelde het een beetje zwaar maar daarna was ik gewend. Telefoongesprekken voeren is fijn omdat je makkelijk kan opnemen met de earbuds. Anti-wind functie werkt goed denk ik. De hoeveelheid wind dat je nog hoort als je hem aanzet is acceptabel. Batterijduur is lang, dat is super fijn.

Pluspunten

• goede kwaliteit
  • mooie kleur

Jacco 20-03-2024

Grote aanrader!

Ik heb tot nu toe nog nooit zulke fijne oordoppen gehad! Ik heb de afgelopen dagen deze oordoppen mogen testen en dit is super bevallen. Er zitten veel functie's op die er voor zorgen dat je op elk moment de beste ervaring hebt. Vooral de optie om wind weg te filteren is een fantastische toevoeging die ervoor zorgt dat je ook op de fiets of tijdens hardlopen kan genieten van muziek of een podcast.

De oordoppen van Sennheiser kan ik zeker aanraden.

Pluspunten

• Wegfilteren van wind als optie
  • Zitten stevig in je oor
  • Wegfilteren van wind als optie
  • Zitten stevig in je oor

Minpunten

• Veel opties - dit kost wat uitzoekwerk.
  • Veel opties - dit zorgt voor wat uitzoekwerk.

b*******@h********** 19-03-2024

Wat een fijne oordopjes! Ik heb ze onlangs mogen testen en ze bevallen uitstekend. Mooi vol rijk geluid. Waar je ook in een drukke kantooromgeving ongestoord van kunt genieten dankzij de ruisonderdrukking die zich automatisch aan de omgeving aanpast. En als iemand je aanspreekt schakel je met een druk op de oortjes de transparantiemodus in. Echt ideaal! In de Smart Controll app kun je nog van alles naar eigen voorkeur aanpassen. En met de anti-wind functie kun je ook buiten muziek of een podcast luisteren. Verder gaan ze lang mee en zijn ze zo weer opgeladen met de stijlvolle oplaadcassette. Kortom... aanrader!

ProductTesterS 19-03-2024

Goede geluidskwaliteit en handige controls

Aan de buitenkant ziet de doos er mooi uit. De binnenkant van de doos straalt helaas alleen mindere kwaliteit uit. Gelukkig wordt dit gecompenseerd door het mooie stoffen uiterlijk van de oplaadcase. Dit geeft de oortjes een professionele uitstraling.

De bijbehorende app zorgt ervoor dat je de oortjes gemakkelijk en uitgebreid kan personaliseren met bepaalde instellingen. Ook het zorgen voor een goede pasvorm is met de verschillende bijgeleverde stukjes erg gemakkelijk. De app kan vervolgens handig gebruikt worden om te controleren of de oortjes goed passen.

De noise cancelling werkt erg goed, zowel de standaard als de optie voor wind. Als het iets harder waait kan je de wind wel horen maar er ontstaat geen vervelende ruis die je wel hoort bij de standaard noise cancelling als het waait. Deze functie is vooral tijdens het wandelen erg nuttig.

De transparante functie is handig omdat geluid door de goede pasvorm gedempt wordt en werkt goed. Helaas wordt ruis ook versterkt en niet alleen stemmen.

De oortjes hebben erg veel touch control opties waardoor de oortjes ook zonder de app gemakkelijk te gebruiken zijn. Als er via de oortjes naar een andere modus geschakeld wordt is er alleen een korte vertraging tussen de oortjes waardoor het klinkt alsof het geluid van links naar rechts beweegt of andersom.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Handige controls
  • Noise cancelling

Minpunten

• Verpakking

JordiLoogman 17-03-2024

Draadloze beleving van de bovenste plank

Ik heb deze Earbuds van Sennheiser mogen testen, met een uitstekende ervaringen. De Earbuds (en case) zien er mooi uit, zijn van stevige robuuste kwaliteit en gemakkelijk in gebruik te nemen na een simpel installatieproces. Het pairen tussen Earbuds en device verloopt intuïtief en zonder issues of onduidelijkheden.

De Earbuds zitten prettig in de oren en heb deze voornamelijk gebruikt wanneer ik mij op kantoor wil concentreren of onderweg en thuis wil terugtrekken. De functie ‘Adaptive Noice Cancelling’ is een zeer positieve ervaring die ik zeker vaker wil gebruiken. Het ‘in doen’ van de Earbuds vereist echter enige oefening. Zodra je de Earbuds echter in gebruik hebt gaat er een audiowereld voor je open. De Earbuds produceren een mooi gebalanceerd en vol geluid ongeacht het type audio dat wordt afgespeeld; van pianomuziek tot rap, van popmuziek tot akoestisch. Ook voor streamingsdoeleinden zijn de Earbuds uitermate geschikt en mijn inziens een audio-ervaring uit de bioscoop nagebootst. Het geluid is krachtig en op de juiste posities aanwezig.

De batterij van de Earbuds (en oplaadbare case) is van goede kwaliteit en gaat ruimschoots een week mee bij intensief gebruik. Het functionele gebruik van de Earbuds zijn ook prima in orde, met enkele korte of herhaaldelijk tikken kun je het volume aanpassen, een telefoongesprek opnemen of het volgende nummer starten. De Sennheiser Momentum True Wireless 4 Earbuds zijn niet goedkoop, maar komt met kwaliteit van de bovenste plank.

Pluspunten

• Adaptive Noice Cancelling
  • Batterijduur
  • Mooi en vol geluid

Minpunten

• Prijs

Joël 17-03-2024

Mooie hele goede oordoppen

Deze oordoppen mogen testen. En ze hebben mij niet teleurgesteld. Mooi design. En ook de oplaadcase mag er zijn. Door de verschillende maten en oorclipjes die meegeleverd worden is er altijd wel een dopje wat lekker zit een goed past. Dit moet je zelf even uitzoeken. Dat er oorclipjes bij zitten is nieuw voor mij. Had ik nog niet eerder gezien. De accu gaat lang mee. Ik heb de case nog niet hoeven opladen na 2 week. De app is zeer uitgebreid. Je kan het geluidsniveau helemaal naar jou wensen instelling. Dat is echt heel gaaf. De app is zeer uitgebreid. De anti wind functie werkt ook uitstekend. Wat ik zelf heel fijn vind is dat de touch control heel goed werkt. De knoppen zijn niet super gevoelig. En je hoeft ook niet meerdere malen op de knop te tilken. Hij doet gewoon precies wat je zegt. Je kan zelf instelling of je de knoppen van functie wil laten veranderen. Dat is ook heel handig. Voor mij stonden ze al goed. Dan het geluid. Dat is heel goed. Prachtige klanken. Het is een grote uitgave maar dan heb je wel waar voor je geld. Of hij een koptelefoon over ear in het duurdere segment aankan kwa geluid weet ik niet. Maar hij komt wel in de buurt.

• Super geluid
  • Lange accuduur
  • Uitgebreide app

Minpunten

• Prijzig

ArnoldSoe 16-03-2024

Aan te raden met goede active noise cancelling

Ik heb deze nieuwe earbuds afgelopen week mogen testen, was er erg benieuwd naar. Ze zitten erg comfortabel en stevig in je oren. Tijdens het sporten zitten ze ook fijn. Ook hebben ze actieve noise cancelling, dat super goed werkt. Ik reis vaak met de trein, dus kan al bijna niet meer zonder. Ook is er een anti wind modus, wat de externe geluiden nog meer eruit filtert. Er is ook een app die werkt met de earbuds waar je ook nog allerlei instellingen kunt aanpassen. De geluidskwaliteit is erg goed, beter dan mijn huidige; de bass en de hoge tonen zijn heel aangenaam. De microfoon is belangrijk voor mij, omdat ik hem ook op werk gebruik, en die is gewoon goed te noemen. Achtergrond geluid wordt redelijk goed weggedrukt. Ben er erg tevreden ermee!

Pluspunten

• Comfortabel
  • Achtergrondgeluid goed weggefilterd

JortBergman 16-03-2024

Geluid op Maat en Gemak!

Deze oortjes bieden een krachtige geluidsprestaties en top functies zoals Noise Cancelling en geluidspersonalisatie. De Smart Control app verbetert de gebruikservaring, hoewel de pasvorm voor sommige gebruikers een minpunt kan zijn. Over het algemeen levert het product een overtuigende combinatie van kwaliteit en gemak!

Pluspunten

• Batterijduur
  • Noise Cancelling

Minpunten

• Pasvorm

NigelWe 16-03-2024

MOMENTUM True Wireless 4

Senheiser MOMENTUM True Wireless 4

Ik heb deze buds mogen testen, met een zeer positieve ervaring.
De oortjes zitten als gegoten, met de bijgeleverde siliconen oordopjes zal dit voor een ieder gelden.

Ik gebruik de oordopjes regelmatig, zo heb ik ze ook in het kantoor in. Zeker als het te lawaaierig wordt, zet ik de noicecanceling aan en hoor ik niets meer van buiten af. Dit heb ik als zeer prettig mogen ervaren.
Verder komt er een zeer wenselijk geluid uit de buds. Zeker met de nieuwste snufjes vanuit de muziek zelf met 8D is dit zeer plezierig om naar te luisteren.

Met alle handige tools zoals opnemen, geluid harder- zachter, pauze en volgende hoef je je telefoon niet steeds meer te pakken. Dit scheelt weer een hoop mocht je op de fiets zitten o.i.d.. Dit is ook allemaal in te stellen via een app die bij de buds hoort.

Met de mooie case die bij de buds hoort, kun je de buds makkelijk en snel opladen. Hierdoor hoef je niet steeds met een snoer naar buiten of bang te zijn dat de oordoppen leeg zullen raken.

De aanschaf is wel prijzig al ben ik eerlijk, aan de andere kant krijg je dan wel weer

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Goede kwalitieit
  • Lang gebruik

Minpunten

• Prijs

AnnemiekJ80 15-03-2024

Lange accuduur

Deze buds zie er mooi uit en zijn makkelijk in het oor te plaatsen zijn.
Siliconen ringetjes van verschillende grotes worden bijgeleverd waardoor het goed past in elk oor. Ik heb ze tijdens het hardlopen geregeld opnieuw moeten plaatsen, want ik had het idee dat ze wat uitvielen.
Hoe de buds te gebruiken wordt duidelijk door de gebruiksaanwijzing te lezen.
Deze buds zijn makkelijk te pairen elke keer keer weer gaat dat goed.
In de app die je erbij kan downloaden is alles naar eigen wens in te stellen.
Ik ben tevreden over het geluid. Het geluid komt door zoals het ook moet zijn. Helder met goede bass.
Ik hoor niets meer van omgevingsgeluid als ik de ANC aanzet, maar dat kan ik niet zeggen bij de Anti-wind. Ik hoor nog de wind als ik op de fiets zit.
Ook met handschoenen aan reageren de touch controls en deze zijn ook naar eigen wens in te stellen met de app.
Telefoongesprekken zijn goed te volgen voor beide kanten met de volume wat harder dan bij muziek luisteren.
De earbuds hebben een erg lange batterijduur dus pas om de paar dagen opladen.

Pluspunten

• Lange accuduur
  • Robuust
  • ANC werkt goed

Minpunten

• Anti Wind valt tegen